فروش ویژه نظم دهنده یخچال و میز
فروشگاه اینترنتی SB Market
فروش ویژه نظم دهنده یخچال و میز



نظم دهنده یخچال و میز دارای لولاهای فولادی ضد زنگ. ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها. قابلیت نصب و جداکردن آسان ...
تقریبا اکثر خانم های خانه دار از فضای کم و بی نظم درون یخچال خود شکایت دارند. این وسیله خلاقانه برای نظم بخشیدن و ساماندهی به منزل و بخصوص یخچال می باشد و مناسب برای قرار دادن انواع سس ها، داروها ، میوه ها و لوازم ریز و... در یخچال می باشد.
این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و همچنین برای نظم دادن میز کار و .... هم بسیار مناسب می باشد. همچنین این وسیله دارای کیفت ساخت بالایی بوده و از جنس PVS شفاف و منعطف می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان






تاریخ: جمعه 25 تير 1395برچسب:خرید نظم دهنده یخچال,خرید نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید نظم دهنده یخچال,خرید نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید نظم دهنده یخچال,خرید نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید نظم دهنده یخچال,خرید نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید نظم دهنده یخچال,خرید نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال و میز,خرید اینترنتی نظم دهنده یخچال,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز,فروشگاه اینترنتی SBMARDET,,
ارسال توسط آرین نصیری